استان مرکزی پایلوت فعالیت تنیس نابینایان و کم‌بینایان کشور شد

دکتر محمود حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در دیدار با رییس و اعضای هیات مدیره تنیس استان در خصوص پایلوت کشوری برای شروع فعالیت تنیس نابینایان و کم بینایان به بحث و تبادل نظر پرداختند .

دکتر حسین آبادی رییس هیات ورزش های  نابینایان وکم بینایان  بر لزوم ورزش معلولین به ویژه نابینایان وکم بینایان و ورود این افراد به میادین فرهنگی و ورزشی  وتوانمند سازی روشن دلان جامعه تاکید نمود 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی  افزود: ورزش نابینایان در کشور توسعه یافته و این قشر استعدادهای بی شماری دارند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد

 رییس هیات ورزش های  نابینایان وکم بینایان در خصوص تامین البسه و تجهیزات ورزشی ورزشکاران نابینا وکم بینا تحت پوشش به هیات تنیس استان قول همکاری و بر لزوم تعاملات دو جانبه فی ما بین هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان و هیات تنیس اشاره  نمود .

   علیرضا قیصری رییس هیات تنیس استان در ادامه این دیدار  اظهار کرد: فعالیت تنیس نابینایان و کم بینایان استان مرکزی برای اولین بار در کشور همزمان با روز جهانی عصای سفید آغاز می‌شود

وی افزود: تنیس نابینایان و کم بینایان برای اولین بار در کشور و غرب آسیا و آسیای میانه در شهرستان اراک آغاز به فعالیت خواهد کرد.

رئیس هیئت تنیس استان مرکزی گفت: با توجه به پیشنهاد هیئت تنیس این استان و تأیید کمیته تنیس با ویلچر، هیئت رئیسه و مجمع عمومی فدراسیون تنیس ایران، هیئت تنیس استان به‌عنوان پایلوت کشوری برای شروع فعالیت تنیس نابینایان و کم بینایان انتخاب شد.

قیصری افزود: ورزش نابینایان در کشور توسعه یافته و این قشر استعدادهای بی شماری دارند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد

وی عنوان کرد: نابینایان و کم‌بینایان مشکلات و نیازهای خاص دارند که این امر ملزم به نگاه ویژه به این قشر است و هم‌اکنون ورزش این افراد در رشته‌های مختلف دنبال می‌شود و تاکنون موفقیت‌های زیادی از سوی این جمعیت برای کشور کسب شده است.

رئیس هیئت تنیس استان مرکزی با قدردانی از دست‌اندرکاران ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان مرکزی اظهار کرد: توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان با جدیت در هیئت تنیس استان مرکزی دنبال می‌شود.

قیصری ادامه داد: ورزش در توانمندسازی و خودباوری افراد دارای معلولیت نقش مهمی ایفا می‌کند و می‌تواند از این افراد الگویی برای موفقیت سایرین بیافریند.

کد خبر 120021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد